måndag 23 februari 2009

Snart kommer bomben!

Och då kan det smälla ordentligt...

18 kommentarer:

Anonym sa...

Väntar med spänning...

Vad kan detta vara??

Anonym sa...

Lagund, ska du lämna över skutan till sportchefen, så att du kan satsa fullt ut med ditt seglingsprojekt.

Lars Haglund sa...

Vem kan segla förutan vind, vem kan ro utan åror...

Anonym sa...

Kent Olsson

Anonym sa...

Vad har han med segling att göra, vad jag minns så är han orienterare.

Träffde honom någon gång i mitten av 80-talet på Bornholm under någon tävling där.

Anonym sa...

Att Walle går till sundsvall??

Anonym sa...

Så länge inte Allbäck går till Blåvitt så ser jag blott med tillförsikt fram emot vidare rapportering.

Anonym sa...

Nu är klockan snart 17 och då tycker jag snart varit för längesedan.

mr.soul sa...

Snackar vi idag eller om en vecka? Har haft en pissig dag och det skulle va kul om något händer för att ruska om den lilla fotbolls bubbla som man lever i

Geigert sa...

Vad är det för jävla bomb du yrar om nu? Först debaklet med ditt hemmaodds på Liverpool och sedan detta? Är du packad redan?

Anonym sa...

Detta måste vara JÄVLIGT bra, annars dör en del av mig....
Jävla skitdag i övrigt.
Snälla!

Anonym sa...

Gerrard klar för Qviding?

Lars Haglund sa...

Vad fan! Vad är det här för påhopp på mig? Här skall man avslöja en chockvärv... öh... en grej och så får jag skit istället. Trist!

mr.soul sa...

du menar inte oddset bomben med tanke på inlägget innan?

Anonym sa...

Var bomben Walles övergång??

Anonym sa...

Vi är inte sura på dig men vaffan, hur lång tid tar det att skriva vem det är?
Lika lång tid som det tar att skriva "bomb" om det inte handlar om butragueno då.. det tar lite längre tid.

Okej vem är det blåvitt har värvat?
Ut med språket!

Anonym sa...

Kan du inte ge oss en tidsram iallfall?
Har suttit och tryck F5 en hel dag.
Pleasing pleasost!

Anonym sa...

Är det Mr x som äntligen kommer?