tisdag 24 februari 2009

Hur svårt kan det vara? Swindon to the rescue!

Efter gårdagens bedrövliga insats av bottenlaget Sävehov, i den totalt meningslösa aktiviteten "Handboll", som för övrigt inte kan klassas som sport, är jag i desperat behov av en vinst. Med summan 107 kr har man inte mycket att komma med. Därför krävs drastiska åtgärder!

Jag lägger mig i famnen på Glenn Hoddle och Frank Burrows gamla lag: Swindon Town F.C.

På sin hemmaplan skall inte "The Robins" kunna rubbas av svaga Hartlepool. Oddset för den klara ettan är något höga 1.90 och med detta dubblar jag nästan upp.

Hur svårt kan det vara?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Okej, då sätter jag 1000 kr på Hartlepool. Tck för tipset!

Lars Haglund sa...

vi får väl se, vi får väl se

Anonym sa...

Laglund:
Ett vettigare tips är väll en 1:a på Fulham-Swansea för 1.7 ggr pengarna? Eller?

Anonym sa...

Laglund: Du måste vara världshistoriens sämsta tippare! Mohahahaha Kan du inte göra lite nya filmer istället? Det kan du ju iallafall

Anonym sa...

Laglund: Jag ger dig 1,95 i odds om du lirar hos mig istället!

Bara att ringa 0708-16 08 1

Anonym sa...

Du är helt makalös Laglund! Jag gillar din tippning skarpt:)