onsdag 25 februari 2009

Hur svårt kan det vara? Nytänk

Det har ju gått troll i det här projektet. Kan det vara så att jag inte har tippandet i mig? Är jag så usel? Nej, jag vägrar att tro på det. Nu såg jag inte matchen igår men rykten når mig att Swindon blev regelvidrigt bortdömda. Obekräftade rykten gör också gällande att Martin Hansson dömde matchen, men hur jag skall tolka dessa uppgifterna vet jag inte.

Jag funderar på om det finns brister i mitt system. Bör jag möjligtvis ändra på systemet? Nja, till viss del kanske, men jag tror på det här. Däremot måste jag börja kolla upp vilka som är rättsskipare i matcherna, känns som jag fallit på detta varje gång.

Summa på kontot just nu 7 kr. Kräver påfyllning.

Snart gör jag comeback med ett modifierat spelsystem.

Hur svårt kan det vara?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att det är lön idag då!

Ska bli spännande att följa din nya väg mot miljon.

Lycka till

Anonym sa...

Vad du än gör så tippa för guds skull inte hur allsvenskan slutar

Anonym sa...

Har börjat med samma sak som dig ligger 120 kr plus på 2 dagar har satt 100 kr på Cardiff mot Queen park ikväll till det fantastiska oddset 1,8

Anonym sa...

Och jag vill tacka dig för tipset igår. Min tusenlapp på Hartlepool gav 3 gr pengarna och nu blir det fest till helgen

Geigert sa...

Hörru Laglund, hur svårt kan det vara?

Jag lade själv in fyra X på Champ. League igår. En fyrling och tre tripplar...

33 x pengarna gav den som gick in ;)

Hur svårt kan det vara?

Lars Haglund sa...

Jaja Sportchefen, det är lätt att säga när man har Roger Ljung bredvid sig... Men ni skall få se!!!! Naaaaa