torsdag 30 oktober 2008

Tre Klackar och en Grej

Dagens första klack går självklart till Glenn Hysén som idag fyller respektabla 49 år. Tycker att det känns lite trist att han inte får kommentera de stora matcherna längre. Man saknar citaten och de tre kandidaterna. Kandidat nr1: Mittback Kandidat nr2: Mittback och Kandidat nr3: Claude Makélélé, han har varit fantastisk hela matchen. Men nya "Lilla Karlavagnen" efter Champions League sändningarna kan kanske bli ett substitut.

Dagens andra klack måste nästan gå till matchen Trelleborg vs IFK Göteborg igår. Vångavallen i slutet av oktober och tre plusgrader i luften. Avslut på mål 0 - 0. Om man inte kan se en viss humor det så... jaja, trist att jag inte åkte dit iallafall. Gladast igår? Förmodligen Erik Lund som var avstängd.

Tredje klacken för dagen går också till en match igår. Arsenal - Tottenham i Premier League. Jag säger bara klackar & grejer! Skönt också att en kille som Fabregas går ut med att "Tottenham kan inte ens slå vårat damlag". Jag hyser egentligen inga känslor för något av lagen men 4 - 4, och kvittering i 94 minuten. Huga

Dagens grej måste var Svenska Fans. Man bevakar mångt och mycket men inte någonstans hittar jag en sida om mitt älskade PFC Levski Sofia. Vad är det frågan om. Kom igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Svenska Fans... suck!