onsdag 8 april 2009

V 2.0

10 kommentarer:

Anonym sa...

helt strålande!

Anonym sa...

Undrar om den inte är lite för långsam! Skall den framföras så måste sista versen (raden)sjungas om och om igen på slutet:
För vi glömmer aldrig änglarna, för vi glömmer aldrig änglarna, FÖR VI GLÖMMER ALDRIG ÄNGLARNA.

Annars blir det inte tillräckligt tryck i det hela.

Kuba sa...

Strålande... Saknar Mikael Nilssons frispark mot PSV och bilder från öjsderbyt med mostertifot. Men det är bara jag.

Underbart och superpepp!

peter1904 sa...

Grym video!

Freddie sa...

Inget lätt jobb det där när alla kommer ha åsikter. Själv hade jag gärna sett mycket mer av Mild. Ravelli, Alex (mer än assisten), Glenn H, Bengan, Erlingmark... Men vad tusan alla kan ju inte vara med, BRA JOBBAT. Eftersom du verkar känna alla så antar jag att du fixar så att speakern drar igång under efter sista refrängen så att det inte blir så låååångt "outro".

Kommer bli kanon på lördag, nu ska jag kolla videon igen och igen och igen...

TACK och väl mött på lördag!

Freddie sa...

Alex är ju faktiskt med och lyfter bucklan också så det får jag snällt ta tillbaka...

stn sa...

låt outro't vara kvar, då har vi tid att fixa ett eventuellt tifo... för jag antar att spelarna börjar gå in när sista refrängen sjungs..

bra film!

Kuba sa...

Ny dag, ny gåshud! :D

Än så länge går dock tankarna till "Jävlaranamma - Vad tänkte jag på" efter Arnes intro.

Tänk om vi haft den som inmarchlåt, hmm...

Lars Haglund sa...

Som sagt, detta är V 2.0 och jag känner mig långt ifrån klar med videon. Framförallt vill jag få in bilder från ett fullsatt gamla ullevi nu på lördag.

Men jag tar självklart emot önskemål på mål, händelser eller övrigt som bara måste var med.

Anonym sa...

Laglund:

Grym video!

Torbjörns dragningar mot Hammarby från början/mitten av 80-talet som fanns med i "Från kvarterslag..."-videon hade varit gött att få se! Den sekvensen när bajarna glider åt alla möjliga håll när Totte svänger runt i straffområdet.

//Latte-sippin Liberal