fredag 3 april 2009

Men..?!



9 kommentarer:

Anonym sa...

detta är ju årets upplaga av underhållningen i halvlek... blåvitt kommer också ha en likadan, det kommer pratas om matchen och allt omkring matchen, intervjuer och skit... fan så mkt bättre än biljakten och andra jippon!

SB sa...

roligt att öis härmar blåvitt igen... såg att dom hade härmat med ny inmarschlåt igår... vad blir härnäst?...

Anonym sa...

SB//

Hört att de ska spela fotboll och att klacken ska sjunga för att visa sitt stöd för laget. Har inte blåvitt redan gjort detta också?

Anonym sa...

Och vad jag har hört så är det blåvitt som snott konceptet av öis...

Anonym sa...

Tippa allsvenskan och vinn presentkort.
Bli medlem gratis.
WWW.SWEBET.SE

Anonym sa...

herregud vad alla ska säga sig ha kommit på allt hela tiden! Det var f.ö jag som uppfann de moderna ytterbackarna!

Anonym sa...

...och jag hjulet...på nytt!

Anonym sa...

senaste anonym:
Så du har snott min uppfinning!?

Anonym sa...

två själar samma tanke vet la du...

nu skall jag bara ansöka om patent