måndag 17 november 2008

Senaste nytt från Arenan

Ni som kört förbi har väl redan sett att det blir gula trappor. Och det blir inte täckt hela vägen upp till taket. Orsaken till det är att man måste få in luft till gräsmattan, som förövrigt rullar in från Holland om två veckor. Att det blir MAX och Gym på arenan är ju redan klart, det blir även en lunchresturang.

För första gången i mitt liv drabbades jag av svindel då jag klättrade längst upp för att ställa mig på kameraplattformen. Just där var inte glasväggen mellan läktare och tak uppsatt och jag insåg att det var lååååångt ner.

När jag senare insåg att ett omklädningsrum på den nya arenan är dubbelt så stort som min lägenhet blev jag bister, och duscharna funkar inte. Toaletterna funkar inte heller, men det blir någon annans problem. Men fint blir det.


Ursäkta den mörka stämningen i filmen, men jag kan inte komma över det där med storleken på omklädningsrummen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ser helt fantastiskt ut, längtar.
Angående musiken så tycker jag den är passande, som så många ggr förr.

Anonym sa...

ser nice ut, synd bara med halvöppet, hoppas det inte blir för mycket regn i nacken... Kunde de inte gjort några jalusier eller nått som man kunde ha stängt på matcherna?

Anonym sa...

Ser inte ståplatssektionerna väldigt liten ut?

Anonym sa...

Bra skit, dom kan ju inte ha duschar som in funkar.. 300 miljoner... klåpare