måndag 24 november 2008

6 Do you wanna ride my horse...

I egenskap av musikälskare och sportfantast tar jag mig nu ett djupt andetag och sätter pannan i djupa veck. Någonstans i ett stall utanför Norrköping huserar en tjej som håller på med hästar. En kväll satt säkert hon och hennes kille (TV-profilen Henrik) och kom på denna kalkon som numera platsar på vår topp-10 lista...

Vi ger denna video/låt 16 fel, minst



Klackar och Grejer? Ja va faan hon ser ju bra ut och om man leker med texten och fantiserar lite så blir det klackar i alla fall... Grejer kommer ju på köpet?

Att sen Malin inte kan engelska och sjunger om att hon älskar fnask är ju så jääävla K&G att det sjunger om det. Sjunger förresten? Näe men Henrik hade väl en shysst mixer?

6. Do you wanna ride my horse - Malin Baryard
7. Ihanaa Leijonat Ihanaa - Antero Mertaranta
8. Mig fångar ingen brud - Ricky Bruch
9. Vi är Svenska fotbollsgrabbar - Åby och landslaget 1974
10. Den lekfulla lögnen - Totte Wallin, Mats Wilander & Ralf Edström

2 kommentarer:

Bruce Banner sa...

Tack chefen för att du räddade mig för att dö sotdöden av ren måndagstristess

Anonym sa...

Ge oss Alex reportaget!!!!!! Jag trånar.