fredag 15 februari 2008

En liten grej bara

Sitter och tänker och filar lite på ett inlägg om Svenninen då jag stöter på den här bilden.

På Old Trafford i Manchester finns det en lång gång utanför omklädningsrummen. I ena änden finns dörren till Players Lounge och i den andra änden ligger Sir Alex kontor. Hela gången är fylld av fotografier från dom allra största ögonblicken i Manchester Uniteds historia. Alla dom stora lagen i Europa är representerade och fotografierna är till för att ge spelarna i Manchester en extra kick när dom går från loungen för att byta om, och sedan springa in på planen inför dom alltid fullsatta läktarna.

Och som ni ser på bilden så menar jag faktiskt alla stora lagen. Själva bilden i bilden är tagen 1994 och matchen slutade 4-2 till Manchester United. Minns inte vilka som gjorde målen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Målskyttar:

Manchester United-IFK Göteborg 4-2
27. min: 0-1 Stefan Pettersson
33. min: 1-1 Ryan Giggs
48. min: 2-1 Kancselszkisz
50. min: 2-2 Stefan Rehn
65. min: 3-2 Ryan Giggs
70. min: 4-2 Graeme Sharpe

Vilken match!

Anonym sa...

Lee Sharpe var det, Greame har aldrig spelat i United