tisdag 11 mars 2008

Tobbe är inte klar!!!

Mycket snack om ny målvakt nu och idag kan Laglunds Fever Pitch exklusivt avslöja vem som inte kommer att stå i mål säsongen 2008.

IFK Göteborg tackade idag nej till Torbjörn Nilsson som målvakt. Torbjörn har legat i hårdträning för en comeback. Dock kan dessa exklusiva bilder visa att Tobbe är skotträdd och pga av detta blir det inget kontrakt.


Laglund har inte försökt få någon kontakt över huvudtaget med någon alls för att bekräfta eller förneka. Men Torbjörn kommer att fortsätta sitt jobb som tränare för Göteborg FC där han enligt ryktet har gjort ett fantastiskt jobb.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Han har helt klart lagt tyngdpunkten på fel ben

Anonym sa...

Jag gillar när han drar sig undan bollen, diskret...

Anonym sa...

Totte är hans smeknamn, och har alltid varit. Det är en styggelse att kalla honom Tobbe, då kan man lika gärna kalla honom Fölet eller Bebben.

Skärpning!

Lars Haglund sa...

Vad menar du? Jag har väl alltid kallat han för Tobb.. Totte. Jag är ju känd för att aldrig ens släppa igenom stalfel. Men jag jag förstår ändå vad du menar.

Anonym sa...

Det där var inte stavfel, laglund. Endast okunnighet.

Lars Haglund sa...

okunnighet...

Lars Haglund sa...

förmodligen...

Anonym sa...

Jag minns dock att Partille Nyheter en gång under hans avslutande sejour i Jonsered som spelare, hade en stor artikel där man i rubriken kallade honom Tobbe.

Så man kan kalla honom Tobbe (uppenbarligen), även om det itne känns helt rätt.