torsdag 27 mars 2008

Dåligt med uppdatering

Det har uppdaterats dåligt här på bloggen. Om detta är jag fullt medveten. Saken är den att jag just nu laddar inför premiären i Malmö och det tar all min tid, både privat och på jobbet (lätt överdrivet). Sedan funderar jag mycket på bloggens inriktning, åt vilket håll den skall sväva ut.
-
Under ett par veckor nu så kommer jag att utnyttja bloggen till några personliga vendettor. Först tänkte jag hetsa Svenska Fans, men efter att han avslöjade mig kommer jag nu istället att rikta all min kraft åt den stora pennan på GP. Detta är ett projekt som kan pågå hur länge som helst.
-
Av någon märklig och oförklarlig anledning så smyger Håkan runt på kontoret. Måste kolla upp detta nu.

3 kommentarer:

Bruce Banner sa...

Jag vet också vem du är....

Anonym sa...

Jag bryr mig inte vem du är. Jag uppskattar allt läsvärt runt Kamraterna. Följer med nöje ditt projekt.
Alla till Malmö!

Fotbollsnördar sa...

Är du oxå hemlig? Ja,då är vi flera. men jag är i alla fall så nervös inför allsvenska premiären att jag varken kan äta eller sova. Bara blogga och skriva tramsiga inlägg på andras bloggar. Imorgon kväll känns det nog bättre. Eller inte. Allt beror på resultatet. Ha det bra! Ronaldinha