fredag 23 maj 2008

Sportchefen har anlänt

Sportchefen här...

Efter att ha lyckats mindre bra med mina egna alster (mest gnäll över en hyllning av Ljungskile efter deras arbetsseger mot IFK) så har det gått i stå med skrivandet. Mindre bra förresten, jag är rätt nöjd själv och har dessutom fått interna lovord av diverse Sportchefer runt 031-området samt av "Frankie" själv som ville ha in mig i Bara Ben.

Mitt kall kommer att bli en bevakning från sidan av klubbarna kring Mästarna och dessutom ta pulsen på Sportcheferna givetvis.

Det finns en intern pakt som jag skall försöka ta mig in i som består av Mild (IFK), Sköldmark (Gais), Last (Öis), Sonny Karlsson (BKH). Dessa håller på hemlig ort dessutom möten som angår mig med och jag ser det som en huvuduppgift att ta mig in i det heligaste och återkomma med en rapport, men det kan ta tid. Mild är redan införstådd och driver frågan vidare så det finns hopp...

Jag fick en enda kravspec. av Laglund och skall försöka att rätta in mig i den mallen men det kommer fan inte mig bli lätt:

* Nästla dig in på ett Sportschefsmöte och ta reda på hur de fungerar i grupp.

Det skall bara gå och jag tar tacksamt emot tips och frågor som jag kan ta upp om detta händer inom snar framtid.

Tack Laglund för förtroendet, jag skall hålla fanan högt under de stunder jag tillbringar i ditt heliga vardagsrum.

Ni som vill läsa mitt tidigare alster kan glutta här:

www.sportchefen.blogspot.com

/Sportchefen

Inga kommentarer: