måndag 22 juni 2009

Bloggen som dog, men som snart kommer tillbaka!

Det har minst sagt varit stendött här på bloggen under en längre tid. Detta beror på mycket. Bla har jag varit i Norrland i fullständig radioskugga, det är uppehåll i Allsvenskan, men först och främst beror det på att vi har fullständigt tappat det. 

Vi var på gång ett tag, men sedan glömde vi av vad det var vi ville göra med Klackar & Grejer.

Nu tänker inte jag sitta här och skriva massa nonsens om detta. Men efter att vi diskuterat saken så har vi bestämt oss för att försöka återupprätta Klackar & Grejer, och göra det vi ville göra när vi startade upp denna bloggen.

Snart dags för V:2.0 och även om inget är klart så kommer vi förhoppningsvis att se mycket av det här...
Och det får ni tolka hur ni vill, men jag tror att det kommer att bli grymt!

20 kommentarer:

Anonym sa...

Ni skall göra ett TV program av K&G?

Freddie sa...

Abstinens!!!
Har väl varit sådär lagom kul att gå in ca 2ggr per dag och endast fått se Laglunds mage, igen och igen...

Ser fram emot att ni kommer igång igen, jag tycker det är en kalasbra blogg när ni väl bloggar.

Det spelar ingen roll om det är uppehåll, allt som skrivs om blåvitt är intressant. Hoppas ni får en bra sommar och hittar blogglusten igen.

mik sa...

Ser fram mot v.2.
Det är bara att köra igång :)

Anonym sa...

Bra att ni pratat ihop er. Denna blogg hade i början potential att bli ngt över det vanliga.

Skulle ni göra ett TV-program så skulle man bli satans lycklig. Kan bli räääätt bra minst sagt. *host Kanal lokal *host

Lycka till.

/Fnyq

Psycho In Spe sa...

Ser fram emot fortsättningen!

Anonym sa...

ser verkligen fram emot fortsättningen!

Nummer 9 sa...

gotv.se ?

Lars Haglund sa...

Om det är något vi absolut INTE skall göra, så är det gotv.se. Jösses! Det kan ha varit den största förolämningen som vi mottagit här på bloggen.

henke sa...

Fan, jag fattar inte vad som var så katastrofalt med bloggen. Var det efter den där Mild grejen eller? Jag tycker att ni har varit kanon med det mesta. Det enda jag inte lärt mig att se storheten i (nej, inte bokstavligt) är Ralfs giraff, den skiten kan ni lägga ner - it's just nonsens, som Svennis hade sagt.

Ser dock grymt mycket fam emot fortsättningen, det verkar riktigt lovande! Forza K&G!

(Ni kan gärna få komma igång med streamandet från JustinTV, det vore grymt för en man som missar många matcher pga milen...)

Clint sa...

Herregud, Giraffen är ju 2000-talets roligaste grej hittills :)

Mer sånt!!!!!

Clint sa...

gotv.se hahahahahaha

Lars Haglund sa...

Giraffen är här för att stanna! För att få snurr på saker och ting försöker vi att skriva ett sponsorkontrakt med Borås Djurpark. Och då är det såklart optimalt att ha Raffes giraff i stallet

Nummer 9 sa...

Inte illa att få epitetet, största förolämpningen i K&G historia.

gotv.se kändes annars så mycket K&G.
Ungt, fräscht och nydanande!

Clint sa...

gotv.se känns Kamera-Kent, RIB-båtar och Carl Einar Häckne.

Med andra ord raka motsatsen till K&G!

herregud alltså?

518 sa...

Jag har följt debatten angående K&G komma i rutan, och måste hålla med "nummer 9", trodde K&G var en del i GOTV.se gänget. Ryktet på stan i alla fall.

Clint sa...

vilka är GOTV gänget?

Geigert sa...

Dementi: Vi skall INTE jobba med GOTV-gänget, vilka det nu är? Ja, nr 9, vilka är dom?

Jag och Laglund jobbar enbart efter K&G principen... Hur nu den funkar? Men va faan, det är kul :)

Näe, vårt nya projekt innehåller inget GO GO GO GOTV ... hehe

Lars Haglund sa...

Och imorgon måndag kommer jag att ge en närmare förklaring på K&G V2.0, plus att jag inviger K&Gs nya redaktion

Nummer 9 sa...

Hallå,

Tyvärr är jag inte allt för insatt i gotv för att veta personerna bakom, men är det inte han Gregiert som har hand om det?

Ser fram emot K&G V2.0.
Lycka till.

Geigert sa...

Nummer 9:

Vi känner inte till ngn Gregiert och jag (vi) misstänker att du har bättre koll på läget än vad du vill ge sken av, eller hur?

Laglund och jag skall fortsätta med K&G fast på ett annorlundare sätt: Version 2.0

Dom som skall vara med och leka vet om det redan, så dina rykten borde nog dels finputsas men även grävas ner djupt i jorden. Varför inte under Valhalla grus? Där finns det gott om plats ;)

Men vi garvar en hel del åt en del inlägg här, speciellt när vi läser dom och dess författare som en öppen bok...

MEN, ni kanske vill jobba med K&G? Det kommer säkert att finnas möjligheter till en del saker. Maila in till:

laglund@klackarochgrejer.se

Bifoga lite CV och meriter inom media och TV men även hur pass nördiga ni är inom fotboll.

Kanske jantelagen kan svänga till er fördel?