måndag 29 juni 2009

Fucking Klackar och Grejer!

Link: England 3-3 Sweden

3 kommentarer:

Mik sa...

Det är så jävla vackert :)

Lars Haglund sa...

Knappt att jag vågar skriva detta, men för andra gången i år gick jag på en match på Gamla Ullevi bara för att titta utan att jobba, och som jag gjorde det.

Hospitality innan match med italiensk buffe och Torbjörn Nilsson pratade upp matchen på engelska, bara det är K&G, och sedan plats precis längst mittlinjen utanför restaurangen.

Och 3-0 i halvtid till England. Så nu strax innan sju, efter att jag jobbat ute i solen på Falkenbergs motorbana hela dagen, orkar jag inte mer.

Jag drar till kontoret och lämnar kameran, sätter mig på spårvagnen hem och sätter på radion för att höra eftersnacket om fiaskot och möts av 3-3.

Men vad i helvete tänker jag och fäller en liten tår när Molins missar och jag sitter på spårvagnen vid Krokslätts fabriker.

Jaja, men som sagt, jag filmade ju under dagen och jag har ett riktigt bra K&G klipp på Ölme, alltid något.

Mik sa...

Du var där iaf... om än i fel halvlek...