torsdag 14 augusti 2008

Att vidga sina vyer













Sylvain Legwinski?----------------------------Monica Lewinsky?
-
Jag vet inte vad jag skall säga om den provtränande fransmannen "Monica", som Fulham fansen döpt honom till, men vad vet jag. Jag låter bilderna från dagens träning tala för sig själva. Det var bra fart på träningen idag. Roligast var när Bärkroths röst sprack när han ropade efter bollen i tvåmåls spelet. Och sedan gick det ett sus genom publiken när Ranegie dök upp och joggade lite. Men franskt var det ju...


Jaja, ibland så får man inte riktigt till det. Men han verkade okej. Men..

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Sylvain Legwinski?----------------------------------Alejandro Lago?
-
Huga

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va fan, jag tycker han ser grym ut :)

Jonte sa...

Jag vill då inte att någon 34årig avdankad baguetteodlare ska peta någon av våra unga.

Eller kan han spela vänsterback?

Anonym sa...

Man kanske letar efter en fadersfigur? Som kan lasta av Alex nu när det är så många unga med i laget.